גדלי תמונות לגוגל עסקים
גוגל עסקים היא המסופקת על ידי גוגל, ואחת ממטרותיה העיקריות היא שיפור קידום האתרים הלוקאלי של העסק שלכם. מדובר בפלטפורמה חינמית בעלת פוטנציאל עצום – במיוחד למי שההצלחה המקומית קריטית לו.
גוגל עסקים מאפשרת הוספת מידע רב ומפורט, מהודעה לקהל הלקוחות על מיקום בית העסק ועד עדכון אודות המוצרים או השירותים שאתם מספקים. כמו כן, אמצעי זה נותן את האופציה לאנשים לסקור ולדרג את העסק. הרישום לגוגל עסקים פותח את העסק לחשיפה במנוע החיפוש של גוגל, בגוגל מאפס, ובהמלצות על עסקים מקומיים.
בעת ההרשמה לגוגל עסקים ניתן להוסיף פרטים רבים כמו שם העסק, המיקום, סוגי מוצרים ושירותים ותמונות. אם אתם קוראים מאמר זה, אני בטוח שאתם כבר מבינים את חשיבותן של תמונות בעולם הרחב של קידום אתרים. התמונות הן אלו המושכות אותנו לעבר המטרה, אך שימוש לא מדויק בהן עלול לגרום בדיוק לאפקט ההפוך. בחירת גודל התמונה קריטי, שהרי בחירה לא מדויקת תגרור באופן ישיר תצוגה חסרה.
על כן, במדריך זה אסביר לעומק על סוגי התמונות השונים הקיימים בגוגל עסקים, ואתמקד בהסבר על בחירת הגודל האידיאלי עבורכם.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
איזה סוגי תמונות יש בגוגל עסקים?
- קאבר – המקום לתמונת השער. לרוב תהיה גדולה יחסית ותופיע בחלק העליון. תמונת הקאבר תהיה זו שבמידה רבה מייצגת את העסק שלכם ברחבי עולם הדיגיטל, וככל הנראה זו שתהפוך לתמונה המועדפת עליכם.
- לוגו – המקום שבו תוסיפו תמות לוגו של העסק שלכם. לוגו מושקע ואטרקטיבי שיהיה הסימן המסחרי שלכם, יסייע לביסוס המותג וירוץ אתכם קדימה.
- מה חדש – אופציה המאפשרת לספק ללקוחותיכם עדכונים שוטפים הרלוונטיים לעסק.
- אירועים – המקום שבו תפרסמו הודעות בנוגע לאירועים קרובים.
- מוצרים – מאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם יחד עם המחיר שלהם ואופציית רכישה מיידית.
- וידאו – אמנם לא מדובר בתמונה, אך סרטון איכותי עשוי למשוך משתמשים רבים.
גודל תמונת קאבר
- בחרו תמונה מלבנית ולא ריבועית.
- פורמט: PNG או JPG – הראשון יספק לכם רזולוציה גבוהה יותר, הקבוץ השני קטן יותר.
- משקל הקובץ: צריך להיות בין 10 KB ל-5 MB.
- גודל: נע בין 270X480 פיקסלים ל-1192X2120 פיקסלים.
- המלצה לבחירה הטובה ביותר: רזולוציה של 576X1024 פיקסלים ביחס 16:9.
תמונת קאבר: טיפים מהירים
תמונת הקאבר תייצג את העסק שלכם, ויחד עם תמונת הלוגו תהיה זו שהלקוחות יתקלו בה שוב ושוב. לכן, מומלץ להשקיע בה רבות, הן במחשבה המקדימה והן בעיצוב:
- צבע – שאפו לבחור תמונה בצבעים המייצגים את העסק שלכם ומציגה אותו באור חיובי. צבע התמונה הוא אחד הגורמים למשיכת לקוחות.
- ייחודיות – מחד, בדקו את תמונותיהם של המתחרים ולמדו מהם. מאידך, שמרו על ייחודיות ביחס אליהם.
הפרטים הקטנים – השקיעו בפרטים הקטנים. אל תתעצלו גם אם נראה שזה כביכול בזבוז זמן. אם צריך צלם מקצועי בשביל מספר תמונות – העסיקו אחד.
גודל תמונת הלוגו
- בחרו תמונה ריבועית.
- פורמט: PNG או JPG.
- משקל הקובץ: צריך להיות בין 10 KB ל-5 MB.
- גודל: נע בין 120X120 פיקסלים ל-5200X5300 פיקסלים.
- המלצה לבחירה הטובה ביותר: רזולוציה של 720X720 פיקסלים ביחס 16:9.
תמונת הלוגו: פתרון בעיות
פעמים רבות אנשים פונים אליי בטענה שהם עמלו והשקיעו ותמונת הלוגו לא הועלתה בפועל לגוגל. מדובר בדבר שאני נתקל בו באופן קבוע. אם במקרה קרה לכם משהו בסגנון, ודאו שהזנתם את כל המידע הדרוש בדף העסקי שלכם, כולל:
- שם.
- מיקום בתוקף כולל כתובת הרחוב.
- קטגוריות.
- מספר טלפון.
- שעות פעילות.
גודל תמונות לאירועים
תמונות המסווגות כתמונות אירוע מעט שונות משאר סוגי התמונות: מרגע הפרסום ועד האירוע הפוסט יישאר פעיל. את התאריך תוכלו להזין בזמן יצירת הפוסט עצמו.
בכותרת תוכלו לרשום את שם האירוע, ותוכלו להוסיף תמונה ואף סרטון.
גודל התמונה המומלץ הוא 270X480 פיקסלים.
גודל תמונות ל"מה חדש"
בהוספה של פוסט מסוג זה ניתן להוסיף עד 1500 תווים. מדובר במספר מילים גדול וזו ההזמדנות שלכם לתת פרטים נוספים על המוצר או השירות שלכם ולעורר בלקוחות עניין. כמו כן, קיימת אופציה של הוספת סרטון או GIF.
גודל התמונה המומלץ הוא 270X480 פיקסלים, וזו גם הרזולוציה המינימלית במקרה זה. כמו כן, היחס המומלץ הוא 4:3, כאשר אם תבחרו ביחס אחר גוגל יבצע תיקון אוטומטי אשר יגרע באופן משמעותי מאיכות התמונה. שימו לב שעבור סרטונים המשקל המרבי הוא 100MB.
גודל וידאו
אז כפי שכבר נאמר, וידאו זו דרך נהדרת נוספת למשוך לקוחות. בתצורה זו תוכלו לספר את הסיפור שלכם בדרך אטרקטיבית יותר, לחשוף מעט מה קורה מאחורי הקלעים של העסק, כמו גם מה הופך אתכם לייחודיים ביחס למתחרים.
- אורך: מקסימום 30 שניות.
- משקל: מקסימום 75MB.
- רזולוציה: מינימום 720P.
כמה תמונות להעלות לגוגל עסקים?
ראשית, וכמו שאומרת הקלישאה – זו לא הכמות, זו האיכות. אם אין לכם תוכן איכותי להעלות ותמונות מתאימות בעלות רזולוציה גבוהה – המתינו בינתיים. יתר על כן, חשוב שהתוכן יהיה בהכרח רלוונטי לעסק שלכם.
אם כך, מעבר ל4-5 התמונות ההתחלתיות שלכם, המייצגות את העסק בצורה הטובה ביותר – הסחורה, המוצרים, השירותים והצוות – הרגילו עצמכם להוסיף לפחות תמונה אחת בשבוע לגוגל עסקים. הוספת תמונות הכרחית כדי להזין את האלגוריתם של גוגל על כך שאתם מתעדכנים, מתחדשים ונשארים רלוונטיים.
כמה זמן תמונות נשארות בגוגל עסקים?
לרוב שבעה ימים, כאשר יש יוצאי דופן. כלומר, תמונות אירועים לדוגמא יישארו עד מועד האירוע.
למה פוסט נדחה על ידי גוגל עסקים?
ראשית, כאשר פוסט שלכם ידחה תופיע הודעת 'נדחה' עם כפתור בצבע אדום. בדרך כלל פוסטים נדחים בגלל התוכן או התמונה בהם נעשה שימוש. לעיתים מילים מסוימות נדחות עקב נאותות, גם אם מבחינתכם הדבר נראה תמוה. כך שאם פוסט שלכם נדחה, קראו את התוכן שוב ובדקו את הסיפור.
איך להוסיף תמונה בגוגל עסקים?
היכנסו לחשבון גוגל העסקי שלכם. בחרו בתפריט, 'פוסטים'. בחלק העליון בחרו את סוג הפוסט שאתם רוצים להעלות – אירוע, מוצר, עדכון, הצעה וכו'. בחרו את התמונה שתרצו להעלות (ניתן להוסיף גם סרטון). הוסיפו את הטסקט הרלוונטי. לחצו 'פרסם'.
כמו כן, שימו לב שאתם יכולים לתזמן את הפוסטים שלכם באמצעות Recur Post, דבר אשר יעזור לייעל אתכם ואף יפתור את הצורך בזמינות אם אתם עסוקים. מדובר בפיצ'ר מומלץ.
עוד לא צפיתם בהדרכה? זה בחינם!
אני רוצה ללמד אתכם לבנות אתר אחד בחינם. מדובר על הדרכה של למעלה משעה וחצי שבה אני אלמד אותך מ-0 לבנות אתר כולל רכישת אחסון ודומיין. לקבלת ההדרכה למייל באופן מיידי יש להשאיר פרטים מתחת.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
אם אהבתם את המדריך ואתם רוצים לשתף אותו ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על כפתורי השיתוף מתחת:
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אתכם:
בעמוד הבא תוכלו לצפות בטבלת גדלי דפים בסדרת A. ניתן לצפות בגודל עמודים A0-A10 ביחידות מידה של מילימטרים, סנטימטרים ואינצ'ים.
מחפשים את גודל התמונה המתאים לאתרי הרשת החברתית? בעמוד זה נציג את גודל התמונות לאתרים הפופולריים כגון: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר, לינקדאין ועוד..
בעידן הדיגיטלי מרבית הפרסום של עסקים מתבצע ברשת. בעמוד הבא נציג בפניכם את גדלי המודעות למרבית מספקי הפרסום המובילים כגון: גוגל, פייסבוק,יוטיוב ואינסטגרם.